mandag den 9. juni 2014

FARVEL og tak Belfast, på gensyn:D HJEMKOMST TIL DENMARK

Nøj hvor den sidste uge er fløjet afsted, I aften d. 29/5 er sidste eksamen overstået og den står på afslutnings fest med Health and Leisure class mates:D Til Middag på Brigde House Weatherspoon med billig billig bar og efterfølgende Filthy McNasty's, WOW en aften;)

I Morgen den 30 MAj pakke aften færdig ned, veje kufferterne, sidste shoppingvisit til Belfast centrum, Farvel Lunch med nogle af vores undervisere og Så går turen kl 14 mod AirCoach bussen til Dublin. SUper hyggelig sidste taxi chauffør, som selvf. lige som alle de andre helt sikkert kommer til at savne os, græde da han satte os af ville han da ihverfald" haha sagde han";)
Den sidste starbucks og Benefits product shopping og blev 7pm:D
Her er lidt billeder fra vores rejse fra Belfast og landing i DK.
Helt urealistisk er det og det er endnu ikke helt gået op for mig at vi er i dk og her for at blive.








Nu har jeg været hjemme i Danmark en uge og hvor tiden dog også her flyver afsted, og endnu ikke helt faldet ned og vænnet mig til at være tilbage til dk. Utrolig nok skal jeg stadig vænne mig til at tale dansk til alle og til at alle forstår hvad man siger... Savner dog de høflige UK ud- og tiltalelser:D
Men sikke en perfect tid at være tilbage i, Det er sommer, sol og glade dage i DK.
Men hvor har jeg også nået meget, Blev hentet i lufthavnen af min dejlige familie og veninde, haft en weekend med flytning og fam. hygge i KBH. Skøn søndag aften hos min Flotte gravide veninde Mette.
Ugen gået med første timer tilbage i FW, Operaen og på Bernstorff Slot, hyggelige timer i solen med mine tøser, lækker hjemmelavet mad og sushi, udpakning af flyttekasser og meget mere:D SÅ dejligt at være tilbage igen:D Dog savner jeg og trænger til at Bokse snart igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar