søndag den 8. juni 2014

Fødselsdage = Slut marts måned

Marts er allerede nået, en lækker måned med starten på foråret:D
Og første besøg fra dk, fantastisk gav en helt fornyet energi. En lejet bil, cruise i Northern Ireland til kysten og en weekend i Dublin skønt<3 Så nu er jeg sej til at køre i den forkerte side, eller hvad mon Zak synes om det? Haha forhåbentlig ikke stadig bange;)




SIdste weekend og dage i marts er jo Kirstens og mine dage:D Vores fødselsdage er "coming up", Jubii... Vi fejre vores dagen den 28 og 31. På Kirstens dag, spiser vi lækker Frokost på Slims Healthy Kitchen, og jeg har bagt fødselsdags kage til fødselsdags filmhygge i Sparkies. Ikke nok med det, valgte vi at holde en lille fødselsdags te arrangement dagen inden, men et hav af vores hjemmelavede kager(De fleste uden sukker, glutenfri og low carb;) SPændende projekt og lækre resultater, hvad synes i?;)






VI var ganske tilfredse selv, på trods af vores redskaber og muligheder i vores lille halls køkken.

















Min fødselsdag var også skøn og lige efter mine lyster:D Blev vækket med sang, af de søde piger:D Lektioner, kunne vi ikke rigtig komme uden om, haha, med efterfølgende skønne opkald fra dk, en lækker omgang Bokse træning og Sushi med tøserne mine:D Så hyggeligt og et stort tak til alle lykønskningerne, det gjorde dagen her i Belfast helt specielt<3



En lang og hyggeligt aften tur efter en weekend med alt for mange søde sager....






Ingen kommentarer:

Send en kommentar